2012. július 14., szombat

Nail of the day- Urban coral



Engem is utolért a korall mánia ezen a nyáron,rengeteg ilyen színű ruhát és kiegészítőt szereztem be, és a körömlakkok közül is szert tettem pár árnyalatra. De elég rögös volt az út amíg megtaláltam az igazán hozzám illő, és az én fejemben megjelenő korall árnyalatnak az életben megvalósult verzióját. 
De azt hiszem végre sikerült,méghozzá a Maybelline mini colorama 110-es számú lakkjában, azaz nevén nevezve: Urban coral. Egy Balcsis hétvége előtt mindenképp a fejembe vettem,hogy nekem ilyen színű lakk kell, de hiába,sehol sem találtam az igazit. Aztán végső elkeseredésemben még egyszer beugrottam egy DM-be és láss csodát, pont le voltak akciózva a Maybelline lakkok 299 Ft-ra. Nagy szerencsémre kiszúrtam az utolsó darabot ebből az árnyalatból :) Na de akkor nézzük is a tényeket róla:


Szín: ahogy már említettem szuper,igazi korallos, pirosas-narancsos, bár ha nagyon őszinte akarok lenni akkor inkább jobban hajlik a piros fele,de teljesen azt adja amit az üvegben is látunk  5/5
Ecset: szuper kis eset, nekem tetszik, nem csíkozott és majdnem olyan vastag mint a körmöm, szóval nem kell százszor áthúznom a körmömön 5/5
Fedés: egy rétegben azért nem az igazi, de kettőben tökéletes,és ha még egy fedő lakkot is ráraksz akkor elég tartós is lesz  4/5
Tartósság: mivel én 2 rétegben festettem,plusz egy fedőlakkot is raktam rá,így elég sokáig bírta, kb 4-5 napig teljesen hordható volt  5/5
Száradás: elég hamar megszáradtam,mire kész lettem az egyik kezemmel addigra a másik meg is száradt 5/5
Összességében: szuper kis lakk, akciósan abszolút megéri a 7,5 ml-es kiszerelést, az egyik nyári kedvencem lett 5/5


  egy rétegben

két rétegben


két réteg urban coral + egy réteg fedőlakk

Titeket is utolért a korall láz?  Melyik a kedvenc árnyalatotok? Mit viseltek most a körmeiteken?

Kia
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése