2012. október 25., csütörtök

Balea tusik

Ma egy árnyalati betekintést nyújtok a fürdőszoba polcom egy részére. Mindenek előtt tudnotok kell egy fura kis hóbortomról, miszerint képes vagyok mindenhez és mindenkihez - mások számára - érthetetlen módon kötődni. Nincs ez másképp a tusfürdőimmel sem. A nyár elejéig,mint minden normális ember, halomszámra fogyasztottam a tusikat mindenféle lojalitás nélkül.

 Na de júniusban találkoztam a Balea rózsaszín tubusba csomagolt, guava illattal megáldott termékével. A csomagolása keltette fel a figyelmem először, aztán beleszaglásztam és mindenféle kérdés nélkül jött velem haza. Boldog napokat töltöttünk együtt, reggelente frissességgel töltött fel, és esténként sem hagyott cserben amikor egy tikkasztó nap után a zuhany alá álltam. 

De mivel egy 300 ml-s termékről beszélünk, ezért vészesen fogyott, úgyhogy utánpótlás után néztem, arról már nem is beszélve, hogy közeledett a várva várt Balcsis hosszúhétvége. És hogy ennek mi köze van a tusfürdőimhez? Szóval van egy szuper kis elméletem a nyaraláson használt termékekkel kapcsolatban. Én mindig valami új, a szokásostól eltérő, különleges illatú, állagú cuccokat szoktam magammal cipelni ilyenkor,mivel a nyaralás egy pozitív dolog,ami mindig jó érzésekkel tölt el ha (vissza)gondolok rá. Ezért ha valami speckó dolgot használok ott, és hazatérve újra megszaglászom vagy csak a kezembe kerül akkor egyből eszembe jutnak a pozitív élmények,emlékek. :)) --> illat asszociáció 

Tehát a DM polcai között bóklászva találtam rá a Balea - mégis mi más?! - sárgadinnyés, limitált kiadású kis csodájára. A csomagolás szép fényes, rajta ínycsiklandozó sárgadinnyék úszkálnak, az illata pedig jobb,mint az igazié :D Természetesen a limited edition felirat megtette nálam a hatását és egyből kettő landolt a kosaramban. Ja és az egyik legjobb tulajdonsága: 299 Ft-os verhetetlen árral rendelkezik. Amúgy meg kell említenem, hogy az elméletem újfent beigazolódott és akárhányszor ehhez a tusihoz nyúlok, mindig a szuper kis Balcsis hétvégék jutnak eszembe. És, hogy egy kicsit tovább hypeoljam , még a barátomnak is tetszett az illata, és időnként Ő is utána nyúlt zuhanyzás közben :) 
Na de sajnos a nyárnak vége lett, és szeptember elején újabb beszerző körútra indultam. Szeptember elején sikerült rátalálnom a sokak által már ismert és kedvelt csokis-füge illatú, úgyszintén limitált kiadású finomságára. Egy fárasztó, hűvös-ködös nap után már el sem tudok képzelni jobb kikapcsolódást,mint, hogy beüljek egy kád forró vízbe amibe ebből a kis édesből csinálok habfürdőt. Amúgy a csomagolása ennek is igen csak gusztára sikeredett, mivel finom kis macaron-ok tarkítját a tubust. Az illata leírhatatlan ( de annyit azért hadd jegyezzek meg, hogy fügét én még nyomokban sem fedeztem fel :) szóval mindenkinek kötelezővé tenném a kipróbálást! Én még 269 Ft-os áron szereztem be, nem tudom, hogy most mennyiért vesztegetik, de az tuti, hogy ennyi pénzért nem találunk jobbat. A kategóriájában csillagos ötös! 



 Nektek van kedvenc márkátok vagy csak lekaptok egyet a polcról és irány a kassza? Milyen szempontok szerint szoktatok tusfürdőt választani? Van kedvenc illatotok?



Kia

2 megjegyzés:

  1. Igen, igen!!! Én voltam az, én voltam az :DDD nagyon finom illata volt! És milyen jó volt a Balcsis hétvége...:D

    VálaszTörlés
  2. akkor nálad is működik az illat-asszociációm :)))

    VálaszTörlés