2012. október 8., hétfő

Essence Stay All Day - Long Lasting Eyeshadows



Hey Beauties! :)


Ma egy kialakulóban lévő szenvedélyemről fogok írni,ami nem más,mint  a krémes szemhéjfestékek bespájzolása gyűjtögetése
Minden ott kezdődött, hogy egyik nap véletlenül betévedtem egy Rossmann-ba és ha már ott voltam, gondoltam körbenézek, van-e valami amivel fájdíthatnám a szívem, de szigorúan csak nézelődésben egyeztem meg magammal. Azonban szembetaláltam magamat egy akciós állvánnyal ami szinte még érintetlen volt...már-már nevetséges 99 és 299 Ft-os árakkal megáldott termékek sorakoztak a polcokon és igen, ez volt az a pillanat amikor mindenféle fogadalmat és magammal kötött szerződést sutba dobtam és nekiálltam az érintetlen darabok felkutatásának. Mondanom sem kell, hogy a kosaram 5 perc alatt már félig tele volt,  nagy részt olyan dolgokkal amiket jó ha egyszer-kétszer kipróbálok, persze azért voltak apró kis kincsek is, mint például az essence hosszan tartó krémes szemhéjfestéke. És itt kezdődtek a problémák... ( Csak, hogy megnyugtassam a lelkem, meg kell említenem, hogy a hosszas guberálás végén, tudatos vásárlóként minden egyes terméket amit a kosaramba hajítottam, újból elővettem és megkérdeztem magamtól, hogy miért is kell ez nekem és hogy mikor is fogom használni, így már csak tényleg olyan dolgok jöttek velem a kasszához amiket amúgy is szerettem volna már megvenni, de eddig túlárazottnak véltem őket,na de most... :) 




Szóval a kisördög az essence Stars & Stories  04 fantázianévvel megáldott kis üvegcsébe zárt szépséggel lopta be magát a szívembe. Mivel még nem volt szerencsém krémes szemhéjfestékhez, így rohantam is haza, hogy könyékig belemásszak : )) Na de ejtsünk pár szót a csomagolásról is: szóval mutatós kis darab, habár nem üvegből, hanem műanyagból készült a kis tégely, de így legalább nem nehéz . Külön ki kell emelnem a domború, kicsit 3D-re hajazó tetőt, nekem nagyon bejön, minőségibbnek tűnik tőle az összhatás. Mivel krémes szemhéjfestékként volt beharangozva arra számítottam, hogy ahogy belenyúlok elmerül az ujjam, de ehelyett valami keménybe ütköztem. Na jó, a kemény azért túlzás, de puhának semmiképp sem mondanám, kicsit puhább mint egy átlagos szemhéjpúder. Nekem ujjal illetve applikátorral sikerült a legjobban felvinnem.  A pigmentáltsága elképesztő, önálló színként nekem túlontúl sok, de a szemzugba illetve egy bulizós smink alkalmával biztos, hogy gyakran fog a kezembe kerülni. Azonban vigyázni kell,mert felvitel után nagyon hamar szárad, és akkor már nincs az az isten  ami elmozdítja a helyéről, ergo gyorsan kell dolgoznunk ha satírozgatni akarunk, viszont legalább betartja az ígéretét és valóban tartós. Én szemhéjalapozóval használtam és 10 órát simán kibírt, egy kis csillám sem vándorolt el a helyéről.  Cooool ;) 


A rengeteg jó tapasztalaton felbuzdulva már alig vártam a következő Rossmann-os látogatásomat, ugyanis nem hagyhattam, hogy egyedül árválkodjon a kis drágám, így hát beszereztem a For Faires 01 nevű testvérkéjét, és milyen jól tettem! Bár kissé drágálltam a 949 Ft-os árát, de ezért a pénzért legalább 5,5 g-ot kapunk, ami azért kitart egy darabig. Furcsa mód, ennek a rózsaszín árnyalatnak az állaga jóval puhább volt,mint az ezüsté, de ő is ugyanolyan hamar szárad, szóval tökéletes egy rohanós reggeli sminkhez.  A színe csodálatos, halvány rózsaszín és telis tele van arany színű miniatűr csillámokkal, de mégsem sütöm ki senki szemét még a napsütésben szem : ) Mellesleg amióta megvan, hetente legalább 2-3x használom, és alig fogy, szóval boldogság a köbön : ))

Ti próbáltátok már a krémes szemhéjfestékeket? Hogy tetszettek? Van kedvencetek? Nektek mennyire tartósak? Vajon megérik az árukat? És hogy álltok a leárazásokkal, sikerült elcsípnetek valamit? :)

Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése