2012. november 21., szerda

Nail of the day - Barbie pink


A múlt héten a DM-be sodort a Sors szele pár apróság miatt és ahogy a sorok között száguldoztam, a szemem megakadt egy - kicsit sem őszi - barbie rózsaszín lakkon.



És hogy még véletlenül se menjen el mellette az ember lánya, ráragasztottak egy piros címkét, kiárusítás címmel. A címke szerint csak most [csak nekem :P ] 699 Ft.-os verhetetlen áron vesztegetik, ezt a(z)- idézem:- hosszan tartó, intenzív színekkel megáldott körömlakkot.
 Persze az ilyen kamu-akciókat csak és kizárólag a hozzám hasonló gyenge-lelkületű lányoknak találták ki, akiket egy rövid párbeszéd után még egy körömlakk is rá tud arra venni, hogy vegyenek meg valamit. Így esett ez most is, a kis drága meggyőzött, hogy úgy is fogyóban van a rózsaszín körömlakk készletem és 11 ml-ért nem is rossz az a 700 Ft.-t. Hazaérve alig vártam, hogy kipróbáljam a kis jövevényt és egy kis reszelés-polírozás után már neki is estem a körmeimnek. Meglepődve tapasztaltam, hogy már az első réteg csodaszépen fed és itt kezdett el motoszkálni a fejemben a kérdés, hogy miért is nem volt eddig Manhattan lakkom.



Azonban az ecsettel nem voltam 100%-ig megelégedve, nekem csíkozott, pedig megpróbáltam bevetni minden körömfestési tudásom és a legjobbat kihozni belőle, de hiába, így is láttam a kis csíkocskákat, így hát pár perc száradás után következhetett a következő réteg. A helyzet csíkozás szempontjából változatlan, viszont szebbnél-szebb barbie rózsaszín körmökre tettem szert. Szuper : )))  



Végül pedig még megspékeltem az egészet egy kis csillámmal a gyűrűs ujjamon, amihez egy Essence lakkot használtam, méghozzá a 04 - Space Queen fantázianevűt.  Na de ne varázsoljon el minket a szép szín, és emlékezzünk meg egy szó erejéig a tartósságáról: elképesztő! Nekem 5 napig tökéletesen bírta mindenféle kopás, illetve pattogás nélkül, aztán még 2 napig teljesen vállalható formában kezdte feladni a harcot az idővel szemben .  Összességében jó vásárt csináltam, de azért az 1000 Ft-os eredeti árát kicsit sokallom, na de kinek mi a heppje :)

Nektek van Manhattan lakkotok? Milyen tapasztalataitok van velük kapcsolatban? Amúgy mennyire vállaltok be ilyen anti-téli színeket ebben az időben? : ) Én szeretem kicsit feldobni a kedvem velük a borongós napokon... : )

Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése