2012. december 25., kedd

Spirálok harca # 1 - L'oreal Volume Million Lashes Luminizer




Mivel már régóta keresem-kutatom a tökéletes szempillaspirált, de eddig még nem akadtam a nyomára a swatch-ok és vélemények hiányának köszönhetően, így úgy döntöttem, hogy ezen posztok keretein belül veszem górcső alá az éppen aktuálisan használt spirálom és mondom el teljesen őszintén a tapasztalataimat róla. Hátha egy kis - állványok előtt eltöltött -  időt és pénzt sikerül ezzel megspórolnotok :)





Már jó ideje szemezek a L'oreal szempillaspiráljaival, azonban eddig még  nem volt alkalmam kipróbálni őket, mivel igen csak sokalltam a 4, néhol 5! ezer forintos árukat. Azonban a Sors megelégelte a szenvedéseim, és szerda este munka után a Rossmann felé terelt. Persze megint csillogó szemekkel álldogáltam az állvány előtt, amikor megpillantottam az akciós matricákkal megáldott spirálokat, méghozzá a Volume Million Lashes Luminizer-t. Őszintén szólva a vásárlás előtt nem olvastam sokat róla, de annyit azért tudtam , hogy különböző szemszíneket kiemelő spirálról van szó, úgyhogy nagy erőkkel kezdtem a kék szemekre való verziót keresni, és nem fogjátok elhinni, de egyetlen egy darab árválkodott ott, ráadásul az összes közül ez volt csak becsomagolva, a többiről már le volt szedve a biztonságot és garanciát nyújtó átlátszó fólia. Úgyhogy kérdés nélkül landolt a kosaramban, mivel most szuperszónikus 1999 Ft-os áron egy 9 ml-es kiszerelést kapunk.





A csomagolása szerintem csoda szép, igazi minőségi hatást kelt. Az aranyozott rész a választott színbe megy át, ami szerintem tök praktikus, hiszen könnyen megtudjuk különböztetni a többitől és nem kell olvasgatni a címkéket a szín után kutatva. És ami a legjobban tetszik, hogy annak ellenére, hogy ilyen szép fényes a csomagolás nem gyűjti az ujjlenyomatokat!


Na de nézzük meg, hogy mi lapul odabent. A kefe szép nagy, helyes kis katonás sorba rendezett műanyag sörtékkel megspékelve. Itt meg kell jegyeznem, hogy nem vagyok oda a műanyag kefékért, mert karcolnak de itt szó sem volt ilyenről :) És ami még nagyon tetszett, hogy pont kellő mennyiséget vesz fel a festékből, talán a hegyén van egy kis felesleg az első pár alkalommal, de ezt egy mozdulattal visszavarázsolhatjuk a tubusba.




Na de nézzük, hogy mit is ígér a L'oreal: Szétválasztja, teltebbé és hosszabbá varázsolja a pillákat. A Luminizer változat különlegessége, hogy fekete, mégis az extra színezett pigmenteknek köszönhetően az Ön szeme színében ragyog. Személyre szabott szempillaspirál, mely drámaian kiemeli a kék, zöld, barna vagy mogyoróbarna szemeket.
És ebből az igazság:





Azt hiszem a képek magukért beszélnek, de igen, meg kell erősítenem, hogy a hosszabbító, vastagító és szétválasztó funkciója működik a spirálnak. Meg mondom őszintén kicsit paráztam, hogy fekete pillák helyett kékekkel fogok szembe nézni, azonban a félelmem alaptalannak bizonyult, mivel még a fényben is csak egy enyhe kékes beütése van.



Azt, azonban nem merném kijelenteni, hogy a hiperszuper színpigmentek olyan sokat dobtak volna a szemem színének kiemelésén. A barátaim említették, hogy most valahogy más a szemem, de nem tudták megmondani, hogy miért is, szóval kitudja :) 
Na de jöjjön a fekete leves: a tartóssága. 4-5 óra elteltével a szemem alatt rengeteg spirál morzsa volt és ennek nagyon nem örültem. Egy ilyen árkategóriájú terméktől  többet vártam ilyen téren. És habár a spirál nem vízálló, de a legkönnyebben vízálló sminklemosóval távolítható el. Ettől független megkaptam amit vártam: az igazi drámai pillákat. :))



Ti próbáltátok már ezt a spirált? Szeretitek a L'oreal-t? Mit használtok most? :)

Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése