2012. december 2., vasárnap

The Face Shop - Volcanic clay




Ezzel a termékkel először Noémi blogján  találkoztam és a képek alapján elég hatásosnak tűnt, szóval addig nem nyughattam amíg jó barátom - ebay - segítségével el nem indítottam útjára szerény kis hajlékom felé. Cool, megnyugodtam, én megtettem minden tőlem telhetőt, innentől a postán múlott a dolog. Teltek-múltak a napok - persze mondanom sem kell, hogy minden nap postaláda csekollással kezdődött-  de 12 napig semmi. Aztán kedden kaptam egy értesítőt, hogy a postán vár a kis csomagom. Irány a posta, felkaptam a csomagom és már vágtattam is hazafele, de alig tudtam kivárni, hogy beérjek a lakásba, ellőjek néhány képet és vééééégre széttépjem a csomagolást. Egy másodpercre csalódottság töltött el, ahogy megláttam, hogy milyen kis mini a tubus, de a bubis borítékból olyan jó illat áradt, hogy azonnal tovább is léptem. Plusz még a kis feladóm küldött két termékmintát. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én imádom az ilyen kis apróságokat, olyan jót tesz a kis lelkemnek : ))



Szóval egyik este egy kis wellnessezésre adtam a fejem, kamillateát forraltam és arcgőzöléssel nyitottam meg a házi szépítő-kúrámat. Miután felpuhult a bőröm és kitágultak a pórusaim hozzáláttam a krém felmázolásához. Nem mondanám, hogy könnyű feladat volt, hiszen egy elég ragacsos maszkkal álltam szemben, de a küldetést sikeresen teljesítettem, szupi. 15 perc erejére kényelembe helyeztem magam, amíg a kis ragacs megszáradt az arcomon, de az utolsó pár percben már nagyon húzódott a bőröm, szóval jobbnak láttam nekilátni a maszk lehúzásának. Amúgy se túl magas a fájdalomküszöböm, de most még a könnyem is kicsordult. Konkrétan az összes miniatűr pihét letépte az arcomról, de a mitesszerek nagy többsége helyén maradt. Kicsit olyan érzés volt, mintha legyantáztam volna az arcom, brrr. Mindenesetre nem adom fel, és kitartóan próbálkozok amíg rájövök a technikájára.

Az illatáról csak annyit, hogy szerintem kellemes, frissítő,tipikus arctisztító-krémes illat, ami felkenés után egy pillanatra kissé alkoholossá válik, de ez olyan gyorsan illan el ahogy jött :) Összességében megérte a kb. 1200 Ft-os árát, ha az ember rájön a maszk lehúzásának csínjára-bínjára.

Ti próbáltátok már? Van valami trükkötök a használatát illetően? Mik a tapasztalataitok?

Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése