2013. február 18., hétfő

Confessions of a Shopaholic # 2

Mivel mostanában megpróbálom a szinglik többé - kevésbé boldog életét élni, ezért nem kell 0-24ben csininek lennem [ csak van benne valami jó ;) ] és megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy pihe-puha melegítőkben tengessem az itthon töltött óráimat. Ha már itt tartunk, tudtok olyan helyet ahol jó minőségű, de mégis megfizethető árú melegítőket lehet kapni? Én a H&M-ből szereztem be két super-soft nacit, egy szürkét és egy feketét,méghozzá szuperszónikus 2490 Ft.-os áron! Meg persze a pink verzió is jött volna velem haza, ha az S-es nem lett volna nagy!!! úgy tűnik a H&M kicsit megcsúszott a méretezéssel... :) Szóval fülig érő szájjal érkeztem haza, a nacik egyből a mosógépben landoltak, majd másnap frissen, illatosan felavattam őket. Azonban pár óra gép előtt kucorgás és kutyasétáltatás után arra lettem figyelmes, hogy már nem áll olyan passzosan,mint amikor felvettem, picit mintha kinyúlt volna, deeee a következő mosás után visszanyerte az eredeti formáját, furi, de kényelmes, és ez a lényeg most : ))



Ezzel a csodaszép nyaklánccal a H&M-ben akadtam össze, méghozzá pont a szülinapomon, úgyhogy úgy döntöttem meglepem magam vele a 2490 Ft-os ára ellenére is :) Nincs túl sok ékszerem és nem szokásom magamra aggatni az ékszeres dobozom tartalmának a felét - ahogy az mostanában olyan divatos - , ilyen téren mindig a minőségre és a "kevesebb néha több" elvre szavazok. Viszont az ilyen különleges darabokért oda vagyok, hiszen tökéletesen ellátja kiegészítői funkcióját és egy egyszerű outfit-et is szuperül feldob!


 Mivel télen is imádok ruhákban , szoknyákban és shortokban mászkálni ezért elengedhetetlen kelléke a ruhatáramnak a szupermeleg, bélelt leggings illetve harisnya. Esküszöm sokszor melegebben tartanak,mint egy farmer.  Én a C&A-ban szoktam rájuk vadászni, mivel az áruk 1000 és 2000 forint között mozog és nálam egy egész telet kibírnak mindenféle bolyhosodás és szakadások nélkül :)


Decemberben az igazi hideg beköszöntével már  tarthatatlan állapotnak nyilvánítottam, hogy még mindig nem találtam meg az új télikabim mivel a szövetkabátomat - 5 év szolgálat után  -"kinőttem". Így hát sokadjára is belevágtam az üzletek sokaságába és olyan helyen akadtam rá az Igazira amire abszolút nem számítottam. Végigjártam az összes kedvenc üzletem és állandóan 2 opcióba ütköztem: kabát 35.000- ért, ami így is csak "futottak még" kategória volt vagy  mérethiány miatt jöttem ki üres kézzel a boltból... Végső elkeseredésemben betévedtem a C&A-ba és valamilyen isteni csoda folytán szembe találtam magam álmaim kabátjának földi másolatával, méghozzá M-es méretben. Gyorsan lekaptam az állványról és reményekkel telve szaladtam a próbafülkéhez. És láss csodát pont jó volt rám - annak ellenére, hogy amúgy minden ruhám S-es... - :)  Tüzetesen végigvizsgáltam és boldogságtól csillogó szemekkel vonultam a kasszához :) Na de a pénztárig vezető hosszú út közben kisebb megállóra kényszerültem az ékszereknél mivel egy hihetetlen édes fülbevalóra akadtam :) És úgy döntöttem megjutalmazom magam vele, hogy ilyen ügyes voltam és végre valahára találtam kabátot :)

Már csak egy szép, lapos talpú, jóóó hosszú szárú, lovagló fazonú - lehetőleg - bőrből készült csizma hiányzott a kívánságlistámról.  Már jó előre kinéztem a Stradivarius honlapján egy csodacsizmát és szinte már jó ismerősként köszöntöttek az eladók mikor mindennap legalább egyszer benéztem hozzájuk, hogy végre megjött-e már a kis kedvencem. Aztán egy csodás hétfő délelőtt szemtől-szembe találtam magam Vele :) na de a pillanatnyi boldogság után jött a feketeleves: nem volt már a méretemből...a hír hallatára azt hiszem sokkot kaptam és haza vándoroltam. Másnap már kissé derűlátóbban tértem vissza és első körben bevonszolódtam egy 36-asossal a próbafülkébe de 5 perc után feladtam a sikertelen próbálkozásokat és konstatáltam, hogy ez soha nem fog feljönni rám. Majd jött a 38-as ami egy vastagabb zoknival - ami télen amúgy is alapfelszerelés - tökéletesnek bizonyult, így lett végül az elképzeléseimnek hű csizmám, jupíí :)

Az előző vásárlós posztomban [itt] láthattatok egy fenyőzöld H&M -es kötött ruhát. Idővel rájöttem, hogy a variálhatósága végtelen így kénytelen voltam beszerezni rózsaszínben is, ugyanúgy 3000 Ft-os áron.

Mivel égető szükségem volt pár új nadrágra ezért december 27-én megcéloztam az Allee-t és bizakodva vágtam neki a shoppingnak. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien lesznek ekkora szerencsém lesz és mindenből találok a méretemben. A Bershkával kezdtem ahol sikerült megtalálnom a számomra tökéletes Farmert. Bizony ám, nagybetűvel, mivel nekem ez a típus testesíti meg az igazi mindenhol - randitól a kutyasétáltatásig - bevethető, tökéletesen passzos nadrágot, ami sötétkék, egyenes szárú és alakhoz alkalmazkodó, imádom ♥

A következő állomás a Stradivarius volt ahol az első sokkhatásból felocsúdva - miszerint a ruhák turkálóhoz hasonlóan halmokban állnak - én is nekivágtam a guberálásnak és vagy egy tucat ruhával indultam a próbafülkék felé, ahol 20 percnyi sorban állás után közölte velem az eladó csaj, hogy maximum 6 ruhát vihetek be egyszerre...na mondom valszeg ezért küzdöttem az utolsó darabokért... Na mindegy, végül 1 fekete lovaglónadrággal álldogáltam a sorban - immáron negyed órája - amikor megpillantottam pár elegánsabb típusú nacit és pár perces mérlegelés után ,mindenféle próba nélkül hoztam haza egyet belőlük ami amúgy pont jó lett rám :)  Mindent összevetve megérte a sok sorban állás és várakozás mivel 11.000 Ft-ért sikerült 3 nadrágot vennem :)

  * sajnos nem mindenről sikerültek szuper képek, helyettük a promo képek kerültek be

Még decemberben, a nagy karácsonyi bevásárlások idején kisebb - nagyobb DM-es és Rossmann-os túrákkal próbáltam feltölteni magam. Én kis naív azt gondoltam, hogyha megajándékozom magam 1, hangsúlyozom EGY kis aprósággal akkor majd újúlt erővel vágok neki a még hiányzó ajándékok beszerzésének. Persze nem így történt... ahogy beszabadultam valahova a kosaram hipp-hopp megtelt "ezismegeziskell" címszó alatt...

DM

Eddig meg voltam győződve, hogy deok tekintetében csak és kizárólag Nivea vagy Dove, mert, hogy ha már veszek akkor használjon is valamit, de amióta horribilis áron juthatunk csak hozzájuk valami megfizethetőbb áru - és szuper illatú -  utánpótlásra akadtam a Rexona Ultra Dry Deo személyében. :)

A Labello színes, ízes (cseresznyés) verziójának beszerezése nem ajakápolás céljából történt - bár őszintén örülnék, hogyha ezt a funkcióját is betöltené, ha már egyszer ajakápolóként hirdetik - hanem szeretem ha van valami kis színe a számnak és ez tökéletes megoldásnak tűnt a rúzs és a szájfény helyett.

 A Colgate Max White One állandó lakója a fürdőszoba polcomnak, már jó ideje ezt használom és nekem bejött :)

Beyonce Heat Rush parfümjét pedig már-már bűn lett volna ott hagyni, hiszen a DM-ben 50%-os parfüm-akció volt. Imádom az illatát, olyan égetett-cukor, vanília keverék. Finom édeskés, de egyáltalán nem tolakodó vagy émelyítő, télre pont tökéletes :)

Erre a Max Factor Colour X-pert vízálló szemhéjtusra már régóta fájt a fogam és most 1399 Ft.-os áron sikerült lecsapnom rá a Rossmann-ban. Már egy ideje használom, úgyhogy azt hiszem róla egy külön poszt keretein belül fogok beszámolni :)

Ugyanúgy a Rossmann-ban akadtam erre a vaddisznósörtés hajkefére, méghozzá 599 Ft-os áron. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk és most már értem mi ez a nagy mizéria a vaddisznósörtés fésűk iránt. Gubancmentesre fésül anélkül, hogy megszabadítana egy maroknyi hajtól és amióta ezt használom a loboncom sokkal fényesebb! Lányok, erre tényleg érdemes beruházni! ;)

Nektek miket sikerült beszereznetek a téli leárazások során? :)

Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése