2013. február 12., kedd

Nail of the Day | Glitter Nude


Glitter Nude

Tegnap szuper nagyot sétáltunk a hóesésben és az utcai lámpák fényénél szállingózó hópelyhek csillogása teljesen magával ragadott, így hazaérve már tudtam is, hogy mivel fogom feldobni a manikűröm. Abban már azelőtt is biztos voltam, hogy most valami visszafogott, halvány színre vágyom, de ez önmagában még túl snassznak bizonyult és gondoltam egy kis csillám úgy sem árthat neki :)  

Miket használtam?

} Essence studio nails töredezés elleni védőlakk / studio nails anti split nail sealer
} Essence  nude glam 01 hazelnut cream pie
} Essence nail art speciális hatású fedőlakk /special effect topper 03 hello holo
} Essence studio nails btgn magas fényű fedőlakk /better than gel nails top sealer high gloss


Hogyan készült?
Most is mint mindig megtisztítottam, lereszeltem és políroztam a körmeim majd az elmaradhatatlan töredezés elleni védőlakk következett (ami nem mellesleg használ!!). Pár másodperces száradás után 2 rétegben vittem fel a nude lakkot. Amikor már kopogósra száradtak a körmeim nekiláttam a csillámos lakkal való ügyeskedésnek. Végül pedig, hogy az egésznek egyenletes felületet és fényt adjak átkentem egyszer BTGN fedőlakkal. Imádom }

Nektek hogy tetszik? Ti mit szerettek jobban: az egyszínű vagy a díszített körmöket? Mivel szoktátok párosítani a nude színt? Mi az aktuális kedvencetek?  :)



Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése