2013. január 9., szerda

Nail of the day - Sparkling Rose

Az évet - ha kicsit megkésve is, de - ezzel a csodás körömlakk bejegyzéssel szeretném nyitni és utólag is Boldog Újévet kívánni Nektek! :)

A karácsonyi láznak köszönhetően az utóbbi hetekben a piros különböző árnyalatai váltakoztak a körmeimen és megmondom őszintén már vágytam egy kis változatosságra, úgyhogy ennek apropójából fel is kerestem a hozzám legközelebb eső Rossmann-t és körömlakk vadászatba kezdtem.

Január lévén kicsit spórolósra vettem a figurát, szóval akciós termékek után kutatva átnéztem minden állványt a Lovely-tól a L'oreal-ig, de semmi használhatóra nem akadtam. Végül az Essence és a Lovely állvány között toporogva pillantottam meg ezt a csodaszép rózsás árnyalatú apró arany csillámokkal megspékelt lakkot, ami a Must Have Glam Shine kiadás 3-as számú árnyalata. Kérdés nélkül landolt a kosaramban, mivel ez volt az utolsó darab ebből az árnyalatból, ráadásul konstatálnom kellett, hogy még nincs Lovely lakkom, szóval minden érv mellette szólt.


Az üvegcse elég kicsinek tűnik, annak ellenére, hogy a címke szerint 9 ml lakkot tartalmaz. Na de sebaj. A csomagolás nem lett a kedvencem, a Glam Shine feliratot hirdető ezüst matrica nagyon "kínai" hatást kell, de hogy őszinte legyek a sminktermékeknél kevésbé izgatnak a külsőségek. Mindenesetre a fekete rész nem csúszós, szóval elég biztos kézzel indultam neki a lakkozásnak. Az első réteg felvitele után csak ültem és csodáltam a kacsóm, hogy milyen gyönyörű színt sikerült varázsolnom ezzel a lakkal. Az eredmény leírhatatlan, szóval beszéljenek helyettem a képek. :))


Amint látjátok, egy halvány púderrózsaszín alapon rengeteg apró aranycsillám szikrázik - még a rossz fényviszonyok ellenére is -. Na de az is jól látható, hogy egy rétegben hagy némi kívánnivalót maga után a fedése, szóval - a meglepően rövid száradási idő után - nekiláttam a második rétegnek. Az eredmény egy csodaszép barackos árnyalat lett az elmaradhatatlan aranycsillámokkal.


Még egy fedőlakkal megáldottam a végén azért, de csak a hosszabb tartósság érdekében, és milyen jól tettem: 5 napig szuperül bírta mindenféle lepattogzás nélkül.
Összességében egy szuper fedőképességgel és gyors száradási idővel megáldott lakkot sikerült szereznem 499 Ft.-ért, ami lássuk be a teljesítményét tekintve nem egy nagy összeg :) Én csak ajánlani tudom!

Nektek van Lovely lakkotok? Mik a tapasztalataitok róluk? Mit gondoltok az ilyen kis pasztell, csajos színekről így a tél közepén? Ti mit viseltek éppen? :)



Kia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése